perjantai 29. syyskuuta 2017

Vuittonia viidellä kympillä... MURURENT!

Välillä vähän hömppäjuttuja väliin...

Oletko haaveillut koskaan omistavasi tuhansien eurojen designerlaukkuja? Joillakin meistä on mahdollisuus kantaa sellaista olallaan mutta kuinka monella on mahdollisuus vaihtaa laukkua asun mukaan? Se on jännä juttu. Kerran merkkilaukkujen makuun päästyään, ei niitä kopioita tai "merkittömiä" laukkuja suostu edes harkitsemaan. Mä en ole itse aiemmin välittänyt laukuista pätkääkään. Kuljin sporttilaukku olalla arjessa ja juhlassa. Noin neljä vuotta sitten olin lähdössä työmatkalle sellaiseen seuraan Ranskaan, että en kehdannut niissä mun rönttösissä lähteä mihinkään. Tuli ostettua ensimmäinen MICHAEL KORS. Sitä "Korssia" seurasi pari muuta saman jäbän tuotosta, kunnes sitten puolisentoista vuotta sitten sain ihanista ihanimmalta mieheltäni lahjaksi ensimmäisen Louis Vuittonin. Empäs ole muita laukkuja sen koommin olalle nostanut. "Luiska" kulkee mukana salilla ja töissä :D Mutta tämmöinen normi duunari ei niitä ylellisyyksiä voi ihan joka kuukausi tai edes joka vuosi ostaa. Mutta mullapa onkin teille mahti juttu kerrottavana. Nyt näitä laukkuja saa vuokrata! 



Ystäväni perusti laukkulainaamon. Chanelin, Vuittonin, Guccin ja Saint Laurentin laukkuja saa lainaan joko viikoksi tai kuukaudeksi. Tokihan tämäkin maksaa rahaa mutta joskus tulee eteen tilaisuuksia, reissuja, joissa olisi täydellistä patsastella arvolaukun kanssa <3 Esimerkiksi tärkeät työmatkat, hääjuhla tai muut kekkerit. Tai jos olet haaveillut laukun ostosta pidempään mutta et tiedä, tulisitko rakastamaan sitä kuitenkaan, kokeile viikon ajan! Vuokrahinnat alkavat 49€:sta ylöspäin/vko. Käy kurkkaamassa valikoima täällä http://mururent.fi/ ja seuraa Mururentin instaa ja facebookkia.

Minäpäs vuokrasin Mururentin ihanaa laukkua Chanel Pink Flap Bag. Vaikka laukuista jo vähän tykkäänkin, en ole ikinä tottunut käyttämään näitä pieniä "naislaukkuja". Mutta täytyypäs sanoa, että kun olen tämän pinkin unelman kanssa nyt vähän ulkoillut, onhan se nyt aivan ihana!





Ompas mulla vielä vähän muutakin kivaa, hihi! Synttäreinä saa mieheltä toivoa aina jotain lahjaa. Mä oon sanonut, että en tarvii mitään isompaa mutta hänellä on sellainen ihana tapa hankkia jouluna ja synttärinä aina jotakin huikeen kivaa. Tällä kertaa mentiin Stadiin hotelliin, käytiin syömässä ja nautiskeltiin kahden olosta. Seuraavana päivänä pääsin valitsemaan minulle ensimmäisiä Minna Parikoita <3 <3 

Loppusuoralla oli kahdet puputennarit, valkoiset nahkaiset tai hopeat kimalteiset. Kimalteiset olisin ottanut ehdottomasti mutta nämä meidän kelit on semmoset, että voisi käyttää vaan ihan kuivalla säällä.



Laukkukin mukana sovittelemassa.


Mukaan lähti valkoiset.










Vaikka nämä jutut ei meille onnea tuo, blaa blaa ja monen mielestä typerää touhua mutta ovat mulle niitä elämäni pieniä iloja! Elämässä pitää olla aina ripaus kimalletta ja glamouria <3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti